ADRESA: Strada Păstrăvului Nr.16
Piatra Neamț, Neamț, România
MOBIL: +40 786 039 009
MOBIL: +40 749 923 385

ULEI DE MOTOR

PENTRU MOTOARE PE BENZINĂ ȘI DIESEL
Zeta 10W60 (SINTETIC)

Zeta 10W60 (SINTETIC) API SN/C

Folosit la toate vehiculele cu benzină,  turbocompresoare cu aspirație naturală.

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului din compozitie, curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

Minimizează formarea depunerilor ceea ce  păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, extinde si durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

Controlează uzura și poluarea, crește rezistența motorului oferind rezistență la frecare.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 243,00
INDEX VASCOZITATE 158,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 252,00
PUNCT DE INGHET, °C -39,00
Zeta 5W40

Zeta 5W40 (SINTETIC) API SM/CF

Motoarele moderne pe benzină, motoarele GPL și diesel sunt folosite în siguranță pe  perioada celor patru sezoane.

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Împiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește si durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginei. Previne abraziunea prin controlul spumei.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită detergentului și dispersantului din compozitie, curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 14,00
INDEX VASCOZITATE 151,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 260,00
PUNCT DE INGHET, °C -33,00

Zeta 5W30 (SINTETIC) API SL/CF

Folosit la toate autoturismele cu turbocompresoare și motoare ușoare, cu aspirație naturală, injectie, care necesită vâscozități scăzute, ofera economie de combustibil la temperaturi ridicate și protecție superioară. Acest produs poate fi utilizat și pe autovehicule Ford DPF și non-DPF, unde sunt solicitate numai aprobările Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C și Ford WSS-M2C913-D.

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Împiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește si durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginei. Previne abraziunea prin controlul spumei.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită detergentului și dispersantului din compozitie, curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 11,00
INDEX VASCOZITATE 150,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 250,00
PUNCT DE INGHET, °C -36,00
Green Particul 5W30

Green Particul 5W30 (DPF) (sintetic) API SN/CF

Este recomandat pentru toate motoarele pentru autovehicule, cum ar fi noua generație de autoturisme, vehicule off-road (SUV) și motoare pe benzină și diesel de înaltă performanță,  ale vehiculelor utilitare ușoare care au perioade lungi de schimbare a uleiului.

Este un produs ecologic datorită capacității sale de a reduce emisiile nocive de gaze de eșapament.

Ajută la reducerea acumulării de particule diesel în filtrele de particule diesel.

Ajută la reducerea uzurii convertizoarelor catalitice în vehiculele pe benzină.

Impiedică formarea de zgârieturi mari și deteriorarea motorului, menține motorul curat.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

Datorită proprietății antioxidante, uleiul este foarte lent la îmbătrânire și durata de viață a uleiului este extinsă.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 992,00
INDEX VASCOZITATE 159,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 245,00
PUNCT DE INGHET, °C -36,00
Zeta PSA 5W30

Zeta PSA 5W30 (DPF) (sintetic) SN/CF

Este compatibil la motoarele cu filtrul de particule diesel (DPF) și catalizatorul cu trei căi (TWC) Vehicule multifuncționale (SUV) și DPF – echipate pe vehicule utilitare ușoare.

Isi menține vâscozitatea cu o rezistență excepțională la temperatură și oxidare si ofera intervale lungi de schimbare a uleiului. Conținutul de resturi chimice active de curățare previne acumularea de nămol, menținând motorul curat. Este tehnologia LOW SAPS (cu conținut scăzut de sulf, cenușă și fosfor) care prelungește durata de viață a motorului și protejează eficiența DPF și TWC și mediul înconjurător. Menținerea fluidității în condiții de lucru la rece pentru a reduce la minimum uzura.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 117,00
INDEX VASCOZITATE 162,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 226,00
PUNCT DE INGHET, °C -39,00
Galaxy LPG 10W40

Galaxy LPG 10W40 (amestec sintetic) API SL/CF

Utilizat la toate autoturismele pe benzină și GPL, microbuze. Este recomandat în special în motoarele de înaltă performanță de astazi.

Asigură cea mai bună eficiență din combustibil și mărește eficiența motorului. Reduce formarea de sedimente.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze de eșapament și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

Chiar și la temperaturi scăzute durata de viață a motorului este extinsă.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.387,00
INDEX VASCOZITATE 146,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 236,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00

Galaxy 5W30 (amestec sintetic ) API SL/CF

Se folosește în siguranță la toate motoarele pe benzina si GPL, motoare cu turbocompresoare cu convertizoare catalitice. Recomandat pentru vehiculele utilitare ușoare cu motoare diesel. Nu utilizați în motoarele cu filtru de particule.

Asigură cea mai bună eficiență a combustibilului și mărește eficiența motorului. Reduce formarea de sedimente.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Chiar și la temperaturi scăzute, prima operație este ușoară și durata de viață a motorului este extinsă.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 102,00
INDEX VASCOZITATE 142,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 234,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
Galaxy 5W40

Galaxy 5W40 (amestec sintetic ) API SL/CF

Se folosește în siguranță la toate motoarele pe benzina si GPL, motoare cu turbocompresoare cu convertizoare catalitice. Recomandat pentru vehiculele utilitare ușoare cu motoare diesel. Nu utilizați în motoarele cu filtru de particule.

Asigură cea mai bună eficiență a combustibilului și mărește eficiența motorului. Reduce formarea de sedimente.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze de eșapament și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

Chiar și la temperaturi scăzute, prima operație este ușoară și durata de viață a motorului este extinsă.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 148,00
INDEX VASCOZITATE 142,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 240,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
Galaxy 10W30

Galaxy 10W30 (Synthetic Blend ) API SL/CF

Se folosește în siguranță la toate motoarele pe benzina si GPL, motoare cu turbocompresoare cu convertizoare catalitice. Recomandat pentru vehiculele utilitare ușoare cu motoare diesel.

Asigură cea mai bună eficiență a combustibilului și mărește eficiența motorului. Reduce formarea de sedimente.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze de eșapament și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

Chiar și la temperaturi scăzute, prima operație este ușoară și durata de viață a motorului este extinsă.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.043,00
INDEX VASCOZITATE 142,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 236,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
Galaxy 10W40

Galaxy 10W40 (Synthetic Blend ) API SL/CF

Se folosește în siguranță la toate motoarele pe benzina si GPL, motoare cu turbocompresoare cu convertizoare catalitice. Recomandat pentru vehiculele utilitare ușoare cu motoare diesel.

Asigură cea mai bună eficiență a combustibilului și mărește eficiența motorului. Reduce formarea de sedimente.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Reduce emisiile de gaze de eșapament și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

Chiar și la temperaturi scăzute, prima operație este ușoară și durata de viață a motorului este extinsă.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.043,00
INDEX VASCOZITATE 144,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 240,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
SPX 15W40

SPX 15W40 API SJ/CD

Poate fi utilizată  la motoarele diesel, la vehiculele de pasageri și comerciale și la motoarele GPL.

Oferă performanțe economice înalte performanță în orice condiții meteorologice și de conducere.

Oferă rezistență la frecare prin controlul uzurii și a murdăriei. Oferă o putere mare a motorului.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 144,00
INDEX VASCOZITATE 138,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 230,00
PUNCT DE INGHET, °C -24,00
SPX 20W50

SPX 20W50 API SG/CF-4

Poate fi utilizată  la motoarele diesel, la vehiculele de pasageri și comerciale și la motoarele GPL. Oferă performanțe economice înalte performanță în orice condiții meteorologice și de conducere.

În timp ce controlează formarea sedimentelor la temperaturi înalte, previne îngroșarea uleiului cu ajutorul funcției de dispersare. Echilibrează presiunea. Costurile de întreținere sunt reduse.Ddatorită inhibitorului  de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor scazute, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită detergentului și dispersantului din interior, curăță părțile motorului.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 203,00
INDEX VASCOZITATE 138,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 223,00
PUNCT DE INGHET, °C -21,00
SPX-Taxi-(20W50)

SPX TAXI 20W50 LPG API SG/CF-4

Oferă performanțe economice înalte performanță în orice condiții meteorologice și de conducere.

În timp ce controlează formarea sedimentelor la temperaturi înalte, previne îngroșarea uleiului cu ajutorul funcției de dispersare. Echilibrează presiunea. Costurile de întreținere sunt reduse.Ddatorită inhibitorului  de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor scazute, permițând motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită detergentului și dispersantului din interior, curăță părțile motorului.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 203,00
INDEX VASCOZITATE 138,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 223,00
PUNCT DE INGHET, °C -21,00
SUPER-SPX-5W20

SUPER SPX 5W20 (amestec sintetic) API SN

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului în interiorul acestuia, se curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 779,00
INDEX VASCOZITATE 152,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 228,00
SUPER-SPX-5W30

SUPER SPX 5W30 (Synthetic Blend ) API SN

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului în interiorul acestuia, se curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.085,00
INDEX VASCOZITATE 153,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 226,00
SUPER-SPX-5W40

SUPER SPX 5W40 (Synthetic Blend ) API SN

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului în interiorul acestuia, se curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.388,00
INDEX VASCOZITATE 173,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 232,00
SUPER-SPX-10W30

SUPER SPX 10W30 (Synthetic Blend ) API SN

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului în interiorul acestuia, se curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.031,00
INDEX VASCOZITATE 137,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 226,00
SUPER-SPX-10W40

SUPER SPX 10W40 (Synthetic Blend ) API SN

In condiții de temperatură scăzută, motorul se încălzește cu ușurință iar la temperaturi foarte ridicate rezistă la subțiere, astfel încât motorul nu are probleme. Se asigură o putere și o protecție deplină de la prima pornire.

Datorită detergentului și dispersantului în interiorul acestuia, se curăță părțile motorului. Părțile mai curate funcționează mai bine și oferă performanțe mai bune.

În timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, prelungește durata de viață a uleiului. Prin neutralizarea acidului rezultat, acesta asigură protecție împotriva ruginii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.446,00
INDEX VASCOZITATE 146,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 232,00

ULEI DE MOTOR PENTRU MOTOARE DIESEL

Ultra-LA-K4-10W30

Ultra LA K4 10W30 (DPF) (amestec sintetic) API CK-4

Este un produs ecologic datorită capacității sale de a reduce emisiile nocive de gaze de eșapament.

Ajută la reducerea acumulării de cenusa în filtrele de particule diesel.

Ajută la reducerea uzurii convertizoarelor catalitice în vehiculele pe benzină.

Caracteristici de dispersare ridicată, împiedică formarea de zgârieturi mari și deteriorarea motorului, menține motorul curat.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

Datorită proprietății antioxidante, uleiul este foarte lent la îmbătrânire și durata de viață a uleiului este extinsă.

Capacitate ridicată de pompare la temperatură scăzută

Datorită bunei pompări la temperaturi scăzute, prelungește durata de viață a motorului.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 115,00
INDEX VASCOZITATE 143,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 240,00
PUNCT DE INGHET, °C -36,00
Ultra LA K4 15W40

Ultra LA K4 15W40 (DPF) (Synthetic Blend) API CK-4

Este un produs ecologic datorită capacității sale de a reduce emisiile nocive de gaze de eșapament.

Ajută la reducerea acumulării de cenusa în filtrele de particule diesel.

Ajută la reducerea uzurii convertizoarelor catalitice în vehiculele pe benzină.

Caracteristici de dispersare ridicată, împiedică formarea de zgârieturi mari și deteriorarea motorului, menține motorul curat.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

Datorită proprietății antioxidante, uleiul este foarte lent la îmbătrânire și durata de viață a uleiului este extinsă.

Capacitate ridicată de pompare la temperatură scăzută

Datorită bunei pompări la temperaturi scăzute, prelungește durata de viață a motorului.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.477,00
INDEX VASCOZITATE 138,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 244,00
PUNCT DE INGHET, °C -33,00

Ultra LA 5W40 (DPF) (Synthetic) API CI-4+

Este utilizat în vehicule de nouă generație cu sisteme de circulație a gazelor de eșapament (EGR), DPF (Sistem de filtrare a particulelor diesel) și sisteme DOC (Sistem de Catalizator de Oxidare Diesel). Este, de asemenea, potrivit pentru utilizarea în motoare pe benzină până la performanța API SM.

Datorită naturii sale sintetice și a formulei sale speciale, reducerea uleiului este minimă, perioadele de schimbare a uleiului fiind lungi.

Menține canalele de lubrifiere ale componentelor motorului curățate și deschise constant, astfel economia de combustibil este asigurată.

Asigură protecție împotriva uzurii motorului în timpul temperaturilor ridicate și are proprietăți antioxidante, îmbătrânirea uleiului este foarte lentă.

Protejează motorul în cel mai bun mod cu protecția ridicată la coroziune, chiar și atunci când se utilizează combustibil cu conținut ridicat de sulf.

Emisii reduse de evacuare: este un produs ecologic datorită caracteristicilor sale de reducere a emisiilor de gaze de eșapament.

Protecție superioară împotriva coroziunii: Cu un strat bun de film, datorită inhibitorului de coroziune, acesta protejează perfect părțile motorului împotriva coroziunii.

Datorită capacității sale foarte bune de pompare la temperatură scăzută, funcționarea inițială este facilitată și durata de viață a motorului este extinsă.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 135,00
INDEX VASCOZITATE 154,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 260,00
PUNCT DE INGHET, °C -36,00
Ultra-LA-10W40

Ultra LA 10W40 (DPF) (Full Synthetic) API CI-4+

Este utilizat în vehicule de nouă generație cu sisteme de circulație a gazelor de eșapament (EGR), DPF (Sistem de filtrare a particulelor diesel) și sisteme DOC (Sistem de Catalizator de Oxidare Diesel). Este, de asemenea, potrivit pentru utilizarea în motoare pe benzină până la performanța API SM.

Datorită naturii sale sintetice și a formulei sale speciale, reducerea uleiului este minimă, perioadele de schimbare a uleiului fiind lungi.

Menține canalele de lubrifiere ale componentelor motorului curățate și deschise constant, astfel economia de combustibil este asigurată.

Asigură protecție împotriva uzurii motorului în timpul temperaturilor ridicate și are proprietăți antioxidante, îmbătrânirea uleiului este foarte lentă.

Protejează motorul în cel mai bun mod cu protecția ridicată la coroziune, chiar și atunci când se utilizează combustibil cu conținut ridicat de sulf.

Emisii reduse de evacuare: este un produs ecologic datorită caracteristicilor sale de reducere a emisiilor de gaze de eșapament.

Protecție superioară împotriva coroziunii: Cu un strat bun de film, datorită inhibitorului de coroziune, acesta protejează perfect părțile motorului împotriva coroziunii.

Datorită capacității sale foarte bune de pompare la temperatură scăzută, funcționarea inițială este facilitată și durata de viață a motorului este extinsă.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 134,00
INDEX VASCOZITATE 148,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 260,00
PUNCT DE INGHET, °C -33,00
Ultra-10W40-(Full-Synthetic)-API-CI-4+

Ultra 10W40 (Full Synthetic) API CI-4+

Utilizată în special în vehiculele utilitare grele de tip turbo diesel. Nu este recomandat pentru utilizarea ca ulei de motor pe benzină. Vehicule utilitare grele recomandate în sectorul de transport, construcții, minerit și agricultură, mașini de afaceri și flote de lungă distanță.

Dispersia impurităților datorită proprietății sale dispersante, care menține canalele de lubrifiere din părțile motorului curățate și deschise constant. Astfel se obține economisirea de combustibil.

Datorită proprietății antioxidante, îmbătrânirea uleiului este foarte lentă, astfel că perioadele de schimbare a uleiului sunt lungi.

Datorită structurii semisintetice, reducerea uleiului este minimă. Perioadele de schimbare a uleiului sunt lungi.

Este un produs ecologic datorită capacității sale de a reduce emisiile nocive de gaze de eșapament.

Protejează împotriva ruginirii și coroziunii motorului datorită inhibitorului său de coroziune, cu un strat bun de film.

Datorită capacității sale foarte bune de pompare la temperaturi scăzute prelungește durata de viață a motorului.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 138,00
INDEX VASCOZITATE 150,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 250,00
PUNCT DE INGHET, °C -33,00
UHPD-10W30

UHPD 10W30 (Synthetic Blend) API CI-4 / CF

Utilizat în toate vehiculele comerciale, camioane, autobuze, utilaje agricole și de construcții. Oferă performanțe ridicate în domeniul construcțiilor și vehiculelor agricole.

 

Prevenirea formării de depuneri mari de smut și deteriorarea motorului, menține motorul curat.

Datorită capacității sale foarte bune de pompare la temperaturi scăzute, funcționarea inițială prelungește durata de viață a motorului.

Din cauza conținutului de ulei sintetic de bază, reducerea grăsimii este minimă. Datorită proprietății antioxidante, îmbătrânirea uleiului este foarte lentă, astfel încât intervalul de întreținere al schimbării uleiului este lung.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate și asigură motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginirii și coroziunii, iar formarea spumei este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 118,00
INDEX VASCOZITATE 150,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 250,00
PUNCT DE INGHET, °C -30,00
UHPD-10W30

UHPD 10W40 (Synthetic Blend ) API CI-4/SL

Acesta îndeplinește cea mai înaltă clasă de performanță pentru vehiculele grele. Speedol UHPD 10W40 este folosit la motoarele diesel Mercedes-Benz, Volvo, MAN, Caterpillar, Cummins,emisii scăzute în cele mai dure condiții de funcționare. Sunt recomandate pentru utilizarea în motoare moderne grele.

Prevenirea formării de depuneri mari de smut și deteriorarea motorului, menține motorul curat.

Datorită proprietății antioxidante, îmbătrânirea uleiului este foarte lentă, astfel încât intervalul de întreținere al schimbării uleiului este lung.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

Protejează motorul împotriva uzurii în timpul temperaturilor ridicate și asigură motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginirii și coroziunii, iar formarea spumei este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 142,00
INDEX VASCOZITATE 147,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 240,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
SHPD-SUPER-15W40-API-CI-4

SHPD SUPER 15W40 API CI-4 /SL

Este recomandat în cazul motoarelor diesel de mare putere 4T, a motoarelor diesel cu turbocompresoare, a masinilor de teren, a camioanelor, microbuzelor și autobuzelor.

 

Datorită valorii sale ridicate de TBN, poate fi utilizată cu combustibili cu conținut ridicat de sulf deoarece neutralizează substanțele acide și protejează motorul.

Menține motorul limpede, în timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, extinde durata de viață a uleiului.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginirii și coroziunii, iar formarea spumei este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

Protejează motorul împotriva uzurii la temperaturi ridicate

Previne îngroșarea uleiului în timp ce controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 15,00
INDEX VASCOZITATE 134,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 234,00
PUNCT DE INGHET, °C -24,00
SHPD-TIROT-15W40

SHPD TIROT 15W40 API CH-4/SL

Datorită valorii sale ridicate de TBN, poate fi utilizată cu combustibili cu conținut ridicat de sulf deoarece neutralizează substanțele acide și protejează motorul.

Menține motorul limpede, în timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, extinde durata de viață a uleiului.

Datorită inhibitorului său de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginirii și coroziunii, iar formarea spumei este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

Protejează motorul împotriva uzurii la temperaturi ridicate

Previne îngroșarea uleiului în timp ce controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate.

Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil cu caracteristici de frecare superioare.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 15,00
INDEX VASCOZITATE 134,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 234,00
PUNCT DE INGHET, °C -24,00
SHPD-CNG-15W40-Volvo

SHPD CNG 15W40 Volvo CNG – Man M 3271-1

A fost produs pentru a fi utilizat în motoare cu gaz natural, vehicule comerciale GNG (gaz natural comprimat) și vehicule echipate cu GPL.

 

Prelungește durata de viață a catalizatorului.

Asigură cea mai bună economie de combustibil și mărește eficiența motorului. Formarea sedimentelor este cea mai redusă.

Previne uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Contribuie la protejarea mediului prin reducerea emisiilor de gaze de eșapament.

PProtejează motorul împotriva uzurii la temperaturi ridicate, care împiedică formarea de spume și asigură motorului să rămână în limitele de producție inițiale.

Minimizează formarea depunerilor care păstrează motorul curat. Datorită procesului de lubrifiere excelent, asigură economie de combustibil.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 1.387,00
INDEX VASCOZITATE 134,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 232,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
Turbotex 10W30

Turbotex 10W30 API CF-4 / SG

Potrivit pentru utilizarea în motoarele turbo și super turbo ale vehiculelor utilitare ușoare cum ar fi autoturismele, camioanele, minibusurile și microbuzele și motoarele diesel performante API CF-4. Poate fi folosit si la motoarele pe benzina API SG performante.

Controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate, impiedica îngroșarea uleiului, echilibrează presiunea.

StProtejează împotriva ruginirii și coroziunii motorului datorită inhibitorului său de coroziune, previne formarea de spumă grație aditivului de taiere al spumei, prin urmare, motorul este protejat împotriva uzurii.

Asigură un interval lung de schimbare a uleiului și prelungește durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Aditivii din detergent și aditivii dispersanți păstrează părțile motorului curate.

Impiedică uzura motorului în timpul primei curse.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 11,00
INDEX VASCOZITATE 130,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 218,00
PUNCT DE INGHET, °C -27,00
Turbotex-10W40

Turbotex 10W40 API CF-4 / SG

Potrivit pentru utilizarea în motoarele turbo și super turbo ale vehiculelor utilitare ușoare cum ar fi autoturismele, camioanele, minibusurile și microbuzele și motoarele diesel performante API CF-4. Poate fi folosit si la motoarele pe benzina API SG performante.

Controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate, impiedica îngroșarea uleiului, echilibrează presiunea.

StProtejează împotriva ruginirii și coroziunii motorului datorită inhibitorului său de coroziune, previne formarea de spumă grație aditivului de taiere al spumei, prin urmare, motorul este protejat împotriva uzurii.

Asigură un interval lung de schimbare a uleiului și prelungește durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Aditivii din detergent și aditivii dispersanți păstrează părțile motorului curate.

Impiedică uzura motorului în timpul primei curse.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 13,00
INDEX VASCOZITATE 132,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 228,00
PUNCT DE INGHET, °C -24,00
Turbotex 15W40

Turbotex 15W40 API CF-4 / SG

Potrivit pentru utilizarea în motoarele turbo și super turbo ale vehiculelor utilitare ușoare cum ar fi autoturismele, camioanele, minibusurile și microbuzele și motoarele diesel performante API CF-4. Poate fi folosit si la motoarele pe benzina API SG performante.

Controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate, impiedica îngroșarea uleiului, echilibrează presiunea.

StProtejează împotriva ruginirii și coroziunii motorului datorită inhibitorului său de coroziune, previne formarea de spumă grație aditivului de taiere al spumei, prin urmare, motorul este protejat împotriva uzurii.

Asigură un interval lung de schimbare a uleiului și prelungește durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Aditivii din detergent și aditivii dispersanți păstrează părțile motorului curate.

Impiedică uzura motorului în timpul primei curse.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 144,00
INDEX VASCOZITATE 138,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 224,00
PUNCT DE INGHET, °C -24,00
Turbotex 15W40

Turbotex 20W50 API CF-4 / SG

Potrivit pentru utilizarea în motoarele turbo și super turbo ale vehiculelor utilitare ușoare cum ar fi autoturismele, camioanele, minibusurile și microbuzele și motoarele diesel performante API CF-4. Poate fi folosit si la motoarele pe benzina API SG performante.

Controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate, impiedica îngroșarea uleiului, echilibrează presiunea.

StProtejează împotriva ruginirii și coroziunii motorului datorită inhibitorului său de coroziune, previne formarea de spumă grație aditivului de taiere al spumei, prin urmare, motorul este protejat împotriva uzurii.

Asigură un interval lung de schimbare a uleiului și prelungește durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Aditivii din detergent și aditivii dispersanți păstrează părțile motorului curate.

Impiedică uzura motorului în timpul primei curse.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 193,00
INDEX VASCOZITATE 136,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 228,00
PUNCT DE INGHET, °C -21,00

Super Diesel 20W50 API CF / SF

U

Este utilizat în automobile recomandate pentru clasa API CF de autoturisme și pentru vehiculele recomandate pentru clasa API SF pentru vehiculele pe benzină.

Impiedică uzura motorului în timpul funcționării inițiale.

Datorită aditivilor de coroziune, previne coroziunea prin formarea unui film pe suprafața metalică.

Datorită inhibitorului de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginirii și coroziunii, iar formarea spumei este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

In timp ce acest produs oferă un interval lung de schimbare a uleiului, extind durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Controlează formarea sedimentelor la temperaturi înalte, previne îngroșarea uleiului cu ajutorul funcției dispersante. Echilibrează presiunea. Costurile de întreținere sunt reduse.

SPECIFICATII TEHNICE
VASCOZITATE 100 °C, CST 17,00
INDEX VASCOZITATE 122,00
PUNCT DE INFLAMARE °C 230,00
PUNCT DE INGHET, °C -21,00

HD MONO API CC / SC

Controlează formarea de sedimente la temperaturi ridicate și menține motorul curat.

Datorită detergentului și dispersantului din icompozitie, curăță părțile motorului.

Datorită aditivilor de coroziune, previne coroziunea prin formarea unui film pe suprafața metalică.

SPECIFICATII TEHNICE 10W 30 40 50 60 70
VASCOZITATE 100 °C, CST ASTM D 445 5 109,00 15 18 22 32
INDEX VASCOZITATE ASTM D 2270 105 100,00 97 96 102 108
PUNCT DE INFLAMARE °C ASTM D 92 238 244,00 248 250 252 255

HDX MONO API CF/SF

Este recomandat pentru unele utilaje grele, alte motoare diesel grele

Ulei de motor diesel utilizat în modelele mai vechi, nu ar trebui să fie utilizat în motoare în doi timpi. Este de asemenea utilizat pentru sistemele de transmisie și hidraulice a mașinilor de lucru.

 

Oferă un interval lung de schimbare a uleiului, extind durata de viață a uleiului. Oferă un flux ușor de ulei în condiții climatice reci.

Datorită detergentului și dispersantului din interior, curăță părțile motorului.

Datorită aditivilor de coroziune, previne coroziunea prin formarea unui film pe suprafața metalică.

Datorită inhibitorului de coroziune, motorul este protejat împotriva ruginei și coroziunii, iar formarea de spumă este împiedicată de aditivul de tăiere a spumei, astfel încât motorul este protejat împotriva uzurii.

Previne îngroșarea uleiului în timp ce controlează formarea sedimentelor la temperaturi ridicate.

SPECIFICATII TEHNICE 10W 30 40 50
VASCOZITATE 100 °C, CST ASTM D 445 86,00 11,00 14,00 19,00
INDEX VASCOZITATE ASTM D 2270 103,00 105,00 100,00 103,00
PUNCT DE INFLAMARE °C ASTM D 92 225,00 230,00 235,00 248,00
PUNCT DE INGHET, °C ASTM D 97 -21,00 -18,00 -15,00 -9,00
EnglishFrenchRomanianRussian